21 Ekim 2011 Cuma

Yarın Vizyona Girecek Filmler

  Kötü havalar kendini gösterince dışarıda yapılacak en güzel aktivitelerden biridir sinemaya gitmek. Filmler dandik olsa bile..  Bu hafta nispeten ilgi çekebilecek, gidilip görülebilecek birkaç film giriyor vizyona.

CONTAGION
  Imdb Puanı: 7.2

   İnsanlara solunum yoluyla geçen ölümcül bir virüs hızla yayılırken, bu virüse karşı dünyaca ünlü uzmanların bir araya gelip durumu kontrol etme çabasını anlatıyor film. Ben izlemedim pek tarzım olmadığından. Hoşuma gideceğini sanmıyorum... Çünkü Soderbergh sinemasına ısınamadım kendimi bildim bileli. Ama ilgilisi olursa diye buraya da geçiyorum. Nitekim filmin kadrosu da hiç fena değil: Jude Law, Matt Damon, Kate Winslet, Laurence Fishburne ve Gwyneth Paltrow gibi Amerikan pop corn sinemasının popüler yüzleri var. Ekimin başından beri dünyayı dolaşan film yarından itibaren buralarda da vizyonda. Meraklısına duyurulur...

Yönetmen: Steven Soderbergh
Senaryo: Scott Burns



PARANORMAL ACTIVITY 3

   Boku çıkan korku/gerilim filmi ekolünün son halkası Paranormal Activity'nin 3. filmi yarın tüm dünya ile aynı anda Türkiye'de vizyonda. 14 Ekim'de Rio de Janerio Uluslararası Film Festivali'nde gösterilen filme dair pek olumlu yorumlar duymamıştık. Aşağı yukarı ne göreceğimizi tahmin ediyorum da aslında.

  Konusundan bahsetmek gerekirse; bu filmde Katie ve Kristi'nin çocukluklarına, her şeyin başlangıcına gidiyoruz. Malum paranormal güç 2 kız kardeşe musallat oluyorlar falan... Önceki 2 filmi izleyenler zaten az çok senaryoyu kafalarında canlandırıyorlardır. Rio'dan sonra gelen haberler de pek farklı bir şeyle karşılaşmayacağımızı gösteriyor zaten.

 Neyse filmin yönetmen koltuğunda bu kez 2 yeni yetme; Ariel Schulman ve Henry Joost oturuyor. Sinemada izleyeceğimi sanmıyorum ama, alışkanlık hesabı nete düşünce bir gün çerez niyetine seyrederim.

Yönetmen: Henry Joost, Ariel Schulman
Senaryo: Christopher P. Landon, Oren Peli


Bu filmlerin yanında,  Adana Altın Koza'da programda yer alan ilginç bir yakın tarih filmi Türk Pasaportu, Abd'de gişede başarı sağlayan Conan The Barbarian, Türkiye, İrlanda, Macaristan, Hollanda ortak yapımı ''İstanbul'' ve İngiltere'de çok büyük bir ilgi gören çocuk kitabı ''Horrid Henry The Movie'' nin aynı isimli sinema uyarlaması yarın vizyonda olacak. İzleyecek olanlara şimdiden iyi seyirler...
  
                                                                                                                  
-Alper-
http://twitter.com/#!/alperbeker

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aklına gelen bir şey varsa yaz.